Ez vagyok én - Korda Dominik




Új rovatot indítunk, ahol minden héten osztályunk egy-egy tanulója mutatkozik be.

Korda Dominiknak hívnak. A törökfalusi Cseh Károly Általános Iskola harmadik osztályos tanulója vagyok. Hajam és szemem színe barna. Középtermetű izgő-mozgó fiú vagyok. Tanitó bácsim Göblös Péter, aki két éve tanít. Iskolába szeretek járni. Kedvenc tantárgyam a matematika és az informatika. Írni nem annyira szeretek és ez sajnos a kézírásomon is meglátszik. Kedvenc hobbim, szórakozásom a számitógép. Főleg a logikai és az autós játékokat kedvelem. Egy kicsit válogatós fiú vagyok, sok kaját nem szeretek. A kedvenceim közé tartozik a rántott hús sültkrumplival, a mákos tészta és mindenféle gyümölcs. Családom öt tagú, apa, anya, 12 éves nővérem Amanda, 3 és fél éves öcsikém Adrián és én.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése