Ez vagyok én - Mácsár Barbara


Az én nevem Mácsár Barbara. Törökfalun élek a szüleimmel. A Cseh Károly Általános Iskola harmadikos tanulója vagyok. Barna hosszú hajam van és a szemem is barna. Kedvenc állatom a kutya. Nálunk nyolc kutyus őrzi a házat. Kedvenc ételem a pizza és a spagetti. Az édességet is nagyon szeretem, főleg a cukorkát. A legjobb barátnőmet Zsófiának hívják. Sokat játszunk együtt vagy nézzük a rajzfilmet. Én a Hófehérke és a hét törpe című rajzfilmet szeretem a legjobban. Anyunak szívesen segítek. Felporszívózom, letörölgetek, meglocsolom a virágokat. Szeretek zenét hallgatni. Zeneiskolába is járok. Zongorán játszom. Kedvenc tantárgyam a képzőművészet. Szerintem a legszebb ünnep a karácsony. Olyankor együtt ünnepel a családom és ajándékot adunk egymásnak. Nagyon várom az ünnepeket, mert akkor együtt sütünk-főzünk anyukámmal, majd feldíszítjük a lakást.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése