Ez vagyok én - Soltis Dániel




Sziasztok! Engem Soltis Dánielnek hívnak. 2000.szeptember 5-én születtem. Szüleim első és egyetlen gyermeke vagyok. Most 3. osztályba járok. Tanulni nemigazán szeretek, de hát muszáj! Jegyeim vegyesek,vannak jók is, de időnként becsúszik egy-egy rosszabb osztályzat is. Imádom a tornaórát, szeretek jókat focizni. A matematika is elég jól megy, olvasni viszont nem szeretek. Hobbim a számitógépezés és a futball. Szinte minden délután összejövünk a barátokkal a focipályán és lejátszunk egy mérkőzést. Kedvenc kajám a pizza, paprikás, bécsiszelet és persze az édesség korlátlan mennyiségben. Eleven gyerek vagyok, aminek szüleim és tanitóim nem igazán örülnek. De hát mikor rosszalkodjak ha nem gyerekként?!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése