Ez vagyok én - Sándor Lilla




Engem Sándor Lillának hívnak. December 27.-én leszek 9 éves. Göblös Péter tanító bácsi osztályába járok.
  Vidám természetű vagyok. Szeretek jókat nevetni és nagyokat enni. Kedvencem a pizza és a palacsinta, na meg mindenféle 
nyalánkság. Nekem a legszebb sport a lovaglás, de nagyon élvezem a korcsolyázást is. Szabad időmben legtöbbször kint játszom,
zenét hallgatok vagy tévézek. Hanna Montana rajongó vagyok. Szeretek barátkozni, ismerkedni. Nagyon szeretem az állatokat, van 
3 kutyám, 4 macskám, 10 bárányom meg egy teknőcöm. Tanulni nem nagyon szeretek, de azért jók a jegyeim.

   A családom négy tagú, és sokat kirándulunk együtt. Nővéremet Lenkének hívják. Nagyon várom a Karácsonyt, mert ez a legszebb ünnep.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése